Ansaittu vapaa,tai niin ainakin luulen.Olen ollut sairasloman siaisena kolmeviikkoa,tehnyt omat ja vähän muidenkin töitä,mutta en valita,rakastan työtäni.

Milla,minun siskoni soitti Aatulla (on hänen poikansa) on kuumetta ja Millan elämä on taas solmussa.Aatu oli vanhempieni luona viimeviikonloppuna joidossa ja me siskokset päätimme relata piiitkästä aikaa.Ilta menikin Millan sydänsurujen kuuntelemiseen ja hänen tsemppaamiseen.Jossain vaiheessa kuitenkin iltalähti kait nousuun,kun Milla bongasin miehen itelleen paarista.Monista varoituksista huolimati Millalla oli edessään yhdenillan juttu.Nyt sitten minä saan olla kuulevana korvana siskoni rinnalla.Mies ei ollutkaan niin ihana kuin illalla oli näyttänyt.Oli numerot joo aamulla vaihdettu ja pari kertaa soiteltu,mutta kun Aatu oli tullut puheeksi oli mies kaikonnut.Nyt Milla on varma ettei koskaan enään ketään saa.

Minun elämäni on eron jälkimainingeissa.Erosin kolmekuutautta sitten Akusta.Me seurusteltiin kolmevuotta.Kuitnekaan me ei päästy kovinkaan syvälle suhteeseen.Meillä oli omat kämpät vaikka asuinkin Akun luona ns.epävirallisesti.Halusin pitää takaportin auki ja ei tuo Akuakaan haitannut tai ei siitä kauheesti edes puhuttu.Mä kaipaan Akua ja se kuulemma mua,mutta se juttu tuli tiensä päähän.Me ei osattu edetä ja kun meille alettiin vihjailemaan häistä ja lapsista alkoi suhde kuivumaan kokoon.Normaali suhde ois sen kestänyt,mutta ei meidän.Ei me haluttu kasvaa niin aikuisiksi ja ottaa niin isoja askelia.Ero teki sairaan kipeetä.Se päättykin niin tympeesti.Se oli yksissä tupareissa.Riita lähti ihan pienestä ja mä päätin mennä suutuspäissäni omaan kotiin yöksi jota en ollut tehnyt näiden 3 vuodenaika koskaan.Se oli kaiketi vikatikki.Aamulla heräsin ovikelleon soittoon.Aku tuli laatikoiden kanssa mun oven taakse.Olin ihmeissäni.Aku vaan sano tätä sä halusit ja sitä saat.En kieltänyt en en,en osannut,enkä jostain syystä halunnut.Pyysin Akun sisään,eihän siinä ollut mun kamoja kuin ne jotka oli koko ajan lojuneet Akun sängyn alla,kaikkee rojua.Me puhuttiin ja puhuttiin,itkettiin ja puhuttiin.Sit Aku lähti.Me tultiin molemmat samaan tulokseen,meitä ei oltu luotu yhteen.Parinpäivän sisällä muutin Hennan kanssa kamani pois Akun luota.Se oli kipeetä.Mä pakkasin ja itkin.Valehtelisin jos sanoisin,että olen päässyt Akusta yli.En ole enkä tiedä pääsenkö.

Soiteltiin eilen Hennan kanssa ja sovittiin,että lähdetään lenkille ja saunotaan ja syödään jotain hyvää.Vuokrataan joku leffa ja sinkkuillaan.Soiteltiin Jutallekin,mutta se ei saanut Petriä jäämään muksun kanssa kotiin.Petri on sellanen mies jota en vois kuvitella itelleni.Meillä onkin Petrin kanssa viha/rakkaus suhde.Petri on niin sitova ja haluu pitää Jutan kotona muksun kanssa.Kaikkee mamma juttua saa harrastaa,mutta me sinkut ollaan vaarallista seuraa.Eihän sitä tiedä vaikka Juttakin villiintyis ihan kokonaan.Vaikka Jutta jos joku on jalat maassa ihminen ja rakastaa lastaan,Verttiä ja miestäänkin.Jutta oli suutuksissaan Petrille ja kävinkin Jutalla kahvilla.Vertti mun kummipoika oli taas niin minun poika,voi miten sulonen,ihana mussukka.Jutta oli tapellut Petrin kanssa siitä että Petri saa mennä menojaan,mutta hän ei saa edes yhtä iltaa tyttöjen kanssa,vaikka me vaan oltas minun luonani.Joskus Jutta miettii avioeroa,mutta ei se eroa,ei onneksi.Kaikki sitä varmaan suutuksissaan miettii.

Puhelin taas soi se on Milla onko mulla velvollisuus vastata....on....

Millalla paniikkokohtaus ja ahdistaa.Menen sielä käymään,en kerkee kuin pikaseen poikkeamaan,sitten alkaa mun vapaailta.Life is Life...